سه‌شنبه، اسفند ۲۰، ۱۳۹۲

یکسری مرور سطحی سال 92


درآمد هوم ویزیتم 6.8 م تومان بود که اصلن ارضا نمی کرد منو و قرار بود عوض کنم مشغولیت عصر هامو که تقریبادموفق نشدم در سال 92
6 تا 11 اردیبهشت 92 رفتیم شمال که عطر شکوفه های بهارنارنج و مرکبات واقعا ادمو مست میکرد تجربه ای که قبلن نداشتم و واقعا برام سورپریز بود. در 20 فروردین وارد دنیای اندروید با تبلت 10 اینچی شدم که بسیار جالب بود و هر کس تو این وادی نیست نصف عمرش بر فناست.گشت و گذاری با احمدی داشتم که بعدها ادامه پیدا نکرد و چند تا کار آماری برای آشنایان بصورت رایگان و ناآشنایان بصورت پولی داشتم که تجربه بدی نبود چند تا دوره تدریس ICF  داشتم برای یکسری عتیقه ها! 
شارژ کارتریج یه کار بیخودیه
موضوع متوجه شدن هرنی اشن دیسک ال 4 ال 5 من نیز در اوایل ماه رمضان که 29 تیر بود نیز برام شگفت انگیز از نوع منفی اش بود.
و قرآن خوانی ام در امسال بمانند چند سال اخیر بسیار ضعیف و غیرقابل قبول بوده که باید اساسی کار کنم.
برای ساختمان جدیدمون همسایه های خری داریم که هیچ کدامشان را نباید آدم حساب کنم چون ادم نیستن.
عضویت در سازمان نظام پزشکی و دریافت گواهی ارشد مدیریت اجرایی از دیگر وقایع امسال بود.پارک کردن در جای ممنوع هنگام خرید کت و شلوار و حمل ماشینم با جرثقیل که بدنه رکاب ماشینم رو هم خراب کردن و رفتن به کلاس دوره تربیت مدیر و بستری شدن بخاطر دیسانتره و باشگاه ورزشی و خرید رسیور جدید وای فای دار و ،،،،

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عیسی و گمان بد

در یک خشکسالی ، قوم عیسی به نزد او آمدند و گفتند که بیش از دوسال است که باران نیامده است. حتما گناهکاری در بین ماست. او را معرفی کن تا ما ، ...