دوشنبه، اسفند ۱۲، ۱۳۹۲

سرویس پکیج

خلاصه امروز پس از کلی تردید پکیجمونو سرویس کردیم. دیشب اون کرد احمق دیوث اعصابمو خورد کرد و نیومد که هیچ بلکه تلفن هم جواب نمی داد که صبح امروز از یه موبایل دیگه بهش زنگ زدم و جواب داد که .....
این رفتارش حق الناس است چون قول میدهد ادم را منتظر میگذارد و متعهد بهدحرفش نیست. بنظر من اینجور ادمها باید همیشه گرسنه بمونن!
صبح با همکاری گللو یه سرویس کار دیگه پیدا کردم و عصر اومد.
تجارب:خودم هم میتونم سرویس کنم منتها بهتره هر تابستان اینگار رو بکنم.یه دبه 4 لیتری محلول جرم گیر مربوطه رو میخرم اب پکیج رو خالی میکنم و مبدل اولیه رو اونجوری که دیدم با مقدار کمی محلول میشورم و با دو تا پیچ مربوطه می بندمش!
اگه نوسان درجه ابش از نیم بار بیشتر باشه اونوقت باد منبع انبساطش کمه که باید با ناسوس بادش زد. باد میزنیم و میذاریم که ابش بیشتر و کلا خالی بشه و اینکه اب بندی نهایی میکنیم و تمام
رفاه ادم یه چیز دیگه است زودتر باید اینکار رو میکردم و برای حموم زمستون راحت تری را پشت سر میذاشتم.
یه دتجربه دیگرم هم عصبانی شدن مداوم دیشب بود که عمرم را خراب کردم باید بیشتر از این مواظب باشم و بخاطر هر حمالی اعصابم رو خرد نکنم و در رابطه با حمال ها هم یکی دوتا توییت کردم که خلاصه اش اینه که مادر حمال ها رو باید گایید و محبت و مهربانی به اونا نیومده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عیسی و گمان بد

در یک خشکسالی ، قوم عیسی به نزد او آمدند و گفتند که بیش از دوسال است که باران نیامده است. حتما گناهکاری در بین ماست. او را معرفی کن تا ما ، ...