پنجشنبه، دی ۱۶، ۱۳۹۵

گاه نوشت 951014

نیاز به اندکی تجسم خلاق دارم. اونایی که نمیدونن تجسم خلاق چیه میتونن کتابی به همین نام از شاکتی گواین رو بخونن. اصولا آدمها همیشه نیاز به تجسم خلاق دارند و طبق یک اصول نانوشته بصورت برنامه ریزی شده باید تجسم هاشونو مدیریت کنند که در کسب موفقیت و رسیدن به هدف ها نقش اساسی دارد
***
در اصول ثروتمند شدن نباید فقط به یک درآمد متکی بود که همواره پایه های آن لرزان است. اصولا باید باز طراحی بنمایم درآمد هایم ها و در دو یا سه شیوه مختلف وارد گود باشم.
گذشته از هر چیز لازم است به دارایی و ثروت احترام بذاریم و همینطور پول را گرامی بداریم که اگر پول را گرامی بداریم و به آن احترام بذاریم مسلما به نزد ما فراوان خواهد آمد و فقط برای چیزهایی خرج کنیم که از دید ما ارزش و احترام برابر یا بیشتر از آن به ما بدهد ( با تفسیر خودمان) 
***
قبلا از اینوریدر استفاده میکردم بعد تو سایت یک پزشک خوندم که فیدلی از اینوریدر بهتر و سریع تر است و بعد اینورریدر رو گذاشتم کنار از فیدلی استفاده کردم که مجددا دیشب با نظر تجدید شده نویسنده یک پزشک ، اینوریدر بهتره و بنظر من هم واقعا بهتره و جذابیت های بیشتری داره و برای فیدخوانی هر دو را در دسترس داشته باشیم اما دیفالت فید ریدرم از دیشب فیدلی شده است.








***

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عیسی و گمان بد

در یک خشکسالی ، قوم عیسی به نزد او آمدند و گفتند که بیش از دوسال است که باران نیامده است. حتما گناهکاری در بین ماست. او را معرفی کن تا ما ، ...