جمعه، دی ۲۰، ۱۳۹۲

روزنوشت 921020

دیروز که نمیخاستم از اداره بهم زنگ بزنن موبایلم رو در زیر زمین سالن سازمان ... خاموش کردم اونجا کلن آنتن نمیده و اگه در جای بدون آنتن خاموش کنی گوشی رو ، در دسترس نخواهی بود برای زنگ زننده حتی اگه زیر دکل باشی
برای دوره های تربیت مدیران ، سرفصل های دروس و حتی منابع پیشنهادی در سایت سازمان مدیریت دولتی موجود است که باید درشان بیارم و اونا رو برای خودم استخراج و مطالعه کنم.
در مورد جانشینی مدیرعامل مایکروسافت که مدیر عامل فعلی فورد مطرح بود زمینه تجسم خلاق خوبی برام مطرح است در روی دسکتاب یک مقاله خوب و با حوصله برای خودم بنویسم.و خودم را جای اون بذارم.
و قانون استسی که خیلی کامل است و اله است و بله است و ..... وقتی اهرم هاش در ضمانت اجرایی اش به اندازه پشم هم اثر نداشته باشند فک کنم چندغازی هم نیارزد.
الان بازم مطلب واسه نوشتن دارم که کار دارم یادداشتشون میکنم که بزودی بنویسم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عیسی و گمان بد

در یک خشکسالی ، قوم عیسی به نزد او آمدند و گفتند که بیش از دوسال است که باران نیامده است. حتما گناهکاری در بین ماست. او را معرفی کن تا ما ، ...