سه‌شنبه، آذر ۱۹، ۱۳۹۲

روز نوشت 920919

2-3 روزی ننوشتم. اصلا هر وقت حال داشتم مینویسم. من آزادم که هر کاری دوست داشتم بکنم.
و اما حالا
دکتر اطفال ص رو کشف کردیم دکتر خوب و علمی و باسواد دارای فوق تخصص از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
هر وقت کار داشتیم ترجیحا پیش اون بریم بهتره
فکر کنم دچار تکثر ثبت دیجیتالی دارم میشم. بهتره آرامشم رو حفظ کنم و در ذهنم خلا ایجاد کنم. روند فعلی چیزی جز امتات و پری در ذهنم نخواهد داشت. به ار حال فعلا هوا سرد است و طبق پیش بینی ها قراره فردا عروب و پس فردا صبح یه برف جانانه بیاد.از دیروز هم شروع کردم به استفاده از برنامه any.do  فک کنم برنامه خوبی باشه در هدفش نوشته که میخایم شما وقت بیکاری بیشتری داشته باشید و اینکه بیشتر حال کنیم. اگه این برنامه اینکار رو بکنه محشره. قضاوت بعد از گذشت زمانی اندک

فعلن همه رو به خداوند بزرگ میسپارم.
یا حق

پ ن : 951127
کلی تجربه کردم . گوگل کیپ ساده تر و بهتر و کاراتره و همه چیزش هم رایگان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عیسی و گمان بد

در یک خشکسالی ، قوم عیسی به نزد او آمدند و گفتند که بیش از دوسال است که باران نیامده است. حتما گناهکاری در بین ماست. او را معرفی کن تا ما ، ...