شنبه، آذر ۱۸، ۱۳۹۱

آب دریا را گر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید

آب دریا را گر نتوان کشید      هم به قدر تشنگی باید چشید

آنقدر مطالب مرتبط با رشته تحصیلی ام خصوصاً ارشدش در اطراف و فضای مجازی ،فراوان وجود دارد که آدم را دچار استرس می کند!

اما  آب دریا را گر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید . باید حس کمال طلبی ِ ناگهانی و وسواس آن را کنار گذاشت و به هر مقدار که وقت ، توان و شرایط اجازه میدهد استفاده کنم نه اینکه صرفاً یک یا چند مجموعه پرفکت تهیه کنم  و آخرش هم هیچی!!همه اش ثبت شده است و موقع کاربرد که می رسد مثل خر در گل میمانم!!

البته  ناگفته نماند که باید برای یادگیری هدف تهیه کرد برنامه ریزی کرد و دنبالش هم رفت و این هدف  هم باید چالش برانگیز باشد که آدم را به حرکتِ فرز وادارد اما نه از راه غلطش و بدون هدف

قبل از هر گونه یادگیری، اول باید هدفمان را معین کنیم مثلاً واسه وقت گذرانی، مصاحبت با نویسنده، به چالش کشیدن نویسنده،آزمون پایان ترم و .....

درست همون طوری که مرتضی نصرت در کلاس تند خوانی اش می گفت.

عجله ای ندارم،علاقه دارم ، لذت میبرم . می آموزم کیس رپورت مجازی درست می کنم  و دنیای ام  را تبدیل به بازی میکنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عیسی و گمان بد

در یک خشکسالی ، قوم عیسی به نزد او آمدند و گفتند که بیش از دوسال است که باران نیامده است. حتما گناهکاری در بین ماست. او را معرفی کن تا ما ، ...