سه‌شنبه، آذر ۱۴، ۱۳۹۱

مقایسه خودمانی بلاگر با وردپرس



بلاگر
وردپرس
فقط لیبل دارد
کاتگوری و لیبیل دارد
پسورد برای پست ندارد
پسورد انتخابی برای هر پست دارد
مال گوگل است
----
یا اتاچ میشه یا اینکه لینک میدم
پی دی اف و پاورپوینت اتاچ میشه
آزادی عمل دارد.
آزادی عمل ندارد مگر از نوع پولی اش
قابلیت ایمپورتش فقط مال خودش است.
قابل ایمپورت از بلاگر را دارد
شَیر مستقیم از یوتیوب دارد
شَیر مستقیم از یوتیوب ندارد مگر از نوع پولی اش

با تور مدیا اَش باز نمیشه برای اینسرت کردن
اگر وبلاگ خصوصی داشته باشم هیچکدام از پست ها خوانده نمیشوند،اگر وبلاگ عمومی باشد پست رمز دار وجهه خوبی ندارد و ممکن است توهین تلقی بشود.پس میشود یک وبلاگ خلوت خصوصی ایجاد کرد.
در بلاگر میتونم اینوایت کنم و محدودش کنم و مثلاً فردا اونا رو محروم کنم از خوندن وبلاگم.اینطوری مجبور نیستم رمز پستهامو عوض کنم.
در کل محال ممکنه که نتیجه قاطعانه بگیرم که یکی از یکی بهتر باشه.بیخود خودمو درگیر نکنم و در یکی از اینا اِکسپرت بشم و تصمیمم اینه که تو بلاگر ،پروفشنال بشم

درست است كه وردپرس كاتگوري دارد اما ضمن ارزشمند بودن اين مطلب باستحضار ميرسانم كه كاتگوري هائي كه در وبلاگهاي ايراني درست كردم چه بدردم خورد تا كنون؟
براي وبلاگهاي بزرگ كه حجم مطالب زياد دارند بدرد ميخورد كه براي من ارزشي ندارد تازه ميتونم چند تا ليبل اختصاصي تعريف كنم براي كاتگوريها


در ضمن تازه خوندم. وردپرس دات کام در یکی دو سال اخیر هک شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عیسی و گمان بد

در یک خشکسالی ، قوم عیسی به نزد او آمدند و گفتند که بیش از دوسال است که باران نیامده است. حتما گناهکاری در بین ماست. او را معرفی کن تا ما ، ...