شنبه، آذر ۱۸، ۱۳۹۱

لذت بردن از اکنون

چند وقت پیش در مرخصی یک هفته ای شمالم که حدودای ساعت 12 ناهار میخوردم  و اینجا که تقریباً3.5 ناهار میخورم رو با هم مقایسه کردم و یک چیز بدیهی رو واسه خودم مرور  و یادآوری نمودم.

الان که پائیزه بعد از ساعت 16 تقریباً روز تموم شده است در حالیکه کلی کارهای دیگه ام مانده است .اما در شمال کلی از بعداز ظهرم گذشته بود و کلی حال میکردم در حالیکه وقت ناهار معمولم هنوز نشده بود!!!!!

فقط یه راه حل به ذهنم میرسه و اونم اینه که لذت بیشتری از محیط کارم که تا 15 اونجا هستم ببرم از فرصتهاش استفاده بهینه تری بکنم چیدمان وسایل و تمیزیشونو مجددا بررسی کنم و برای طول روز کاری ام تا ساعت 15،برنامه ریزی کنم همانند مدیر عامل تویوتا مثلا ،که کارخونه اش ،خودِ وجودی ام هست!!

و دیگر اینکه طوری رفتار کنم که به همه خواسته هایم رسیده ام.موفقیت در زندگی لذت بردن از اکنون هست و هیچ زمانی غیر از اکنون وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عیسی و گمان بد

در یک خشکسالی ، قوم عیسی به نزد او آمدند و گفتند که بیش از دوسال است که باران نیامده است. حتما گناهکاری در بین ماست. او را معرفی کن تا ما ، ...