پنجشنبه، آذر ۲۳، ۱۳۹۱

یادداشت هایی برای مرور و یادآوری

 1-روزی یه مقدار از فیلم ،متن یا صدای انگلیسی استفاده کنم تا ذهنم همواره بسوی شرطی شدن در این زمینه آمادگی پیدا کند.


2-یه لیست تهیه کنم برای افرادی که باید همیشه تو ذهنم باشن تا شبیه اونا بشم.برای این لیست هیچ محدودیتی برای خودم قائل نباشم از دانشمندان ، هنرمندان ، افراد دور و نزدیک درقید حیات یا غیر از آن و  حتی طراحی یه شخصیت دلخواه بصورت مونتاژی

3-مراقبه روزانه اینطوری: به همه خواسته هام رسیدهام  و اونا را واقعاً احساس کنم .روزی دوبار  باید اینکارو بکنم و قبلش هم خواسته هام شفاف باشه در گروهبندی مختلف از سلامتی تا خانوادگی و مسائل شغلی ، ثروت و ....( یه لیست هم اینجا لازم دارم-البته تو کلاسورم دارم باید آپدیتش کنم و بیشتر بکار ببرم)

4-استفاده از استعاره و متافور یادم نره در کلیه امورات زندگی (مدیر عامل ، کارگردان، سرمربی ، رئیس جمهور ،.......)

5-همیشه افکار نیرومند داشته باشم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عیسی و گمان بد

در یک خشکسالی ، قوم عیسی به نزد او آمدند و گفتند که بیش از دوسال است که باران نیامده است. حتما گناهکاری در بین ماست. او را معرفی کن تا ما ، ...