جمعه، آذر ۲۴، ۱۳۹۱

بایدها و نباید های برگزاری نمایشگاه-نبود صاحبکار

 نمیدونم تو کدوم سایت یا وبلاگ خونده بودم اما چیز جالبی بود در نمایشگاه برگزار کردن که چیزائی که یادمه مینویسم:

متصدیان و مجریان برگزاری نباید اونجا روزنامه یا کتاب بخونند چون مراجعه کنندگان فکر می کنند که بی اهمیتند

همچنین نباید آشکارا غذا بخورند چون مراجعه کنندگان شاید کار داشته باشند اما فکر میکنند مزاحم خوردنشون شدند.

لباس های شیک و آراسته که نیاز به گفتن ندارند.

با تلفن حرف نزنن مگر در موارد ضروری

با موبایل، تبلت یا لب تابشون ور نرند مگر برای کارهای که ضرورتش ایجاب کنه

اگه حوصله اینکارها رو ندارن بهتره نیان تو نمایشگاه

*****

از طرفی امروز که میخواستم از یه آژانس بلیط پرواز به یکی از شهرها رو بخرم چون ساعت 13:45 بود و ساعت 14 زمان تعویض شیفت بود لذا اصلاً تلفن جواب نمیدادن یا گوشی رو برمیداشتن و میذاشتن  و یه دفعه هم برداشتن گفتم وصل کنین به فلانی که بعد از یه مدتی قطع کردن و بار دوم گفتن که سرمون شلوغه و .....در ضمن اون آژانسه ، آژانس خوشنامی هم بود

قطعا چون دم ظهر بود بعبارت عامیانه صاحبشان نبود یادم باشه اگه صاحب یه جائی شدم اینا رو هم کنترل کنم هم مستقیم بیان کنم این مسائل رو، که از این کارا نکنن







خلاصه اینکه یه مدیر باید برای ساده و پیش افتاده ترین کارها باید بصورت چک لیست کارها رو  بیان و مرور کنه مثلاً برای کسانی که میخان تو نمایشگاه باشن

با تلفن حرف نزنین

با موبایلتون ور نرین

ناهار  شامتونو آشکارا نخورین

روزنامه نخونین

 به کلیه تلفنها حتی تو زمان تعویض شیفت با حوصله جواب بدین و .....


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عیسی و گمان بد

در یک خشکسالی ، قوم عیسی به نزد او آمدند و گفتند که بیش از دوسال است که باران نیامده است. حتما گناهکاری در بین ماست. او را معرفی کن تا ما ، ...